We leven in een maatschappij waar steeds meer dingen op ons af komen.
Steeds meer mensen kunnen het tempo niet bijbenen en raken de grip op hun leven kwijt.
Het wordt zeker moeilijk als de kostwinner in een gezin zijn werk verliest. Het inkomen wordt minder en instanties als het UWV, gemeente en overheid gaan vertellen hoe je moet leven:
- Je MOET je melden bij het arbeidsbureau
- Je MOET solliciteren;
- Je KAN huursubsidie aanvragen
- Je KAN een zorgtoeslag aanvragen
- enz, enz.
Veel mensen weten niet hoe ze in moeilijke tijden moeten handelen en zien overheidsinstanties als onneembare hindernissen. Onwetendheid en vooral onzekerheid maakt veel mensen besluiteloos. Administratie en financiën zijn onderwerpen waar veel mensen problemen mee hebben. Het resultaat is veelal dat allerlei enveloppen van organisaties zoals belastingdienst, energiebedrijf en ziektekostenverzekeraars ongeopend op een grote stapel terechtkomen.
Een struisvogeltactiek werkt maar een korte periode. Vroeg of laat staat een deurwaarder op de stoep en worden de rekeningen aanzienlijk verhoogd met incassokosten.
Het kan iedereen overkomen. Het is geen schande. Maar denk er aan:
VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN.
Niets doen in zo’n situatie is geen optie. Als je het zelf niet kan zoek dan hulp. Wacht niet op de deurwaarder.

Je ideale partner voor administratie en belastingzaken
Waterruit 49
2804 PB Gouda
Nederland+31 (0)182-51 22 48
Volg ons
Gegevens
KvK: 29026243
BTW: NL055272265B01
Bank: NL31 INGB0005351049
Belastingdienst actueel (Particulieren)
- Kindgebonden budget na stopzetten niet automatisch hervat 20 februari 2019
- Mijn Belastingdienst vernieuwd 22 januari 2019
- Belastingplan 2019 aangenomen 18 december 2018
Diensten
Voor een website of webwinkel ga je naar
Belastingdienst actueel (ondernemers)
- Doet u zaken met het Verenigd Koninkrijk? Bereid u voor op Brexit (update) 5 februari 2019
- Btw-tarief 9% geldt ook voor correctie voorbelasting eten en drinken personeel 29 januari 2019
- Mijn Belastingdienst vernieuwd 22 januari 2019